Pagina's

zondag 21 oktober 2012

Graag stel ik onze nieuwe DT leden aan jullie voor.




Mijn naam is Hinke Gerla. Ik ben getrouwd met Rudy en trotse mama van Dylan en Raoul. Ik ben ongeveer 10 jaar geleden begonnen met scrappen. Na een paar jaar zoete layouts gemaakt te hebben met baby foto's begon voor mij de uitdaging om de omslag te maken naar stoere jongens layouts. Daarbij maak ik tegenwoordig veelvuldig gebruik van verf en inkt. Het daarbij gebruiken van design papier vormt voor mij een steeds groter wordende uitdaging. Naast het scrappen heb ik sinds kort ook het mixed media en art journalling ontdekt. Een heerlijke manier om mijn creativiteit los te laten. Daarnaast probeer ik ook samen met de kinderen steeds leuke creatieve uitstapjes te maken.

Groetjes, Hinke


Ik ben Cissy, 42 jaar en woon samen met mijn lieverd en twee dochters in Friesland. 
Ik maak graag lay outs, scrapkaarten en maak en pimp doosjes.
Mijn favorieten scraponderwerpen zijn mijn kinderen.
Ik scrap graag in het roze en gebruik graag veel kant en bloemen.
Op mijn kaarten maak ik vaak gebruik van de cute stempels
Ik kleur ze in met Derwent, Copics of Distress.
Groetjes, Cissy




Ik ben Lianne Raateland-Steenvoorden, getrouwd met Kees sinds 16 december 2009.
Samen wonen wij met onze dochter Yenthe ,geboren op 18 maart 2011 in Zoetermeer.
Drie dagen in de week sta ik voor een groep 6 op een Protestants Christelijke basisschool.

Naast mijn werk waar ik veel plezier aan beleef, ben ik graag actief bezig. 
Ik hou niet van stilzitten. Heerlijk met Yenthe zwemmen, wandelen, naar de boerderij, foto's maken etc.
Mijn grootste passie is toch wel creatief bezig zijn, niets is voor mij te gek. Word ik ergens door geinspireerd dan zorg ik er voor dat ik het ook kan.
Ik probeer graag uit en leer graag bij. Op mijn hobbyzolder zie je mij dan ook met regelmaat kaarten maken, lay outs maken, stickers m.b.v mijn silhouette maken, slingers en traktaties maken.
Sinds kort heb ik een naaimachine, vooral om te combineren met het scrappen maar al die stoffen zijn toch ook wel erg verleidelijk;-)

Ik hoop jullie als nieuw DT-lid regelmatig te mogen inspireren!
Tot ziens, liefs Lianne



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal voor moois gaan maken :) Groetjes Sylvia

Monique CreaTijd zei

Gefeliciteerd allemaal !