Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

Mixed media doll

Ik bestelde deze stempel via internet zonder op het formaat te letten, vond haar gewoon erg leuk. De stempel was ietsjes groter dan ik verwacht had en eigenlijk nu nog leuker omdat het makkelijker is om haar "aan te kleden".

Ik heb haar gebruikt om een houten hart op te leuken!


Het hart is beschilderd met metalic verf van docrafts, erg prettig in gebruik.


Daarna bewerkt met reliefpasta en nog een laagje verf.


Ik heb haar gestempeld op een beige-achtig scrapvel, uitgeknipt en "aangekleed" met bobunny papier.


De bovenste laag van haar jurk heb ik op de lijnen ingeknipt en iets opgebold, zo komt er beweging in.
(Ik weet dat het niet netjes is om onder een jurk te kijken, haha)


Het hart is versierd met wat bloemen, een tasjes bedel, tickets en mini houten hartjes. Hier en daar heb ik een beetje zilververf aangebracht voor wat extra glans.

Ik heb ook een paarse variant gemaakt, die staat op mijn blog.

Groetjes, Wanda

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

WAt ontzettend leuk gedaan zeg een supermooi hart.

Misschien kun je je woordverificatie uitzetten, dat reageert wat makkelijker.

Groetjes,
Marjolijn.