Pagina's

zaterdag 8 december 2012

Family

Sint is weer terug naar Spanje en de Kerst staat voor de deur. Allemaal momenten die mij doen denken aan het samen zijn met familie. Ik heb vandaag voor jullie een home decoratie van canvas.

 
Dit home deco object bestaat uit 8 canvasjes van 10x10 cm. (Xenos)
Ik heb per 2 canvasjes dezelfde techniek uitgevoerd.
Noord,Oost, Zuid en West zijn gemaakt m.b.v gesso, een roller, verf, masks en inkt.
De overige 4 canvasjes zijn bewerkt designpapier en inkt. Het minicanvasje is bewerkt met linnen en een sticker. De f van family komt ook bij de Xenos vandaan, hier hebben ze op het moment heel veel letters in diverse maten. Het geheel opgeleukt met hartjes, vlinders en bloemen. en tot slot het geheel aan elkaar gemaakt met een lijmpistool.

 
Ik hoop dat jullie door mijn home deco geinspireerd zijn.
Ik wens jullie allen een fijne tijd met familie en veel knutselplezier.
Liefs Lianne

6 opmerkingen:

Wiebine zei

Wat ontzettend leuk gemaakt Lianne,
groetjes,
Wiebine

Alexandra zei

Wat leuk zeg, mooi ook die tinten.
Grappig gedaan ook die vorm zo met die canvasjes aan elkaar.

Nellie zei

Wat een schitterende creatie!!

Groetjes, Nellie

Els zei

wow wat is dit leuk gemaakt en mooie zachte kleuren ook. Super!
Groetjes, Els

Wanda zei

Errug mooi!

Groetjes, Wanda

Wanda zei

Errug mooi!

Groetjes, Wanda